2013. február 3., vasárnap

Díjak *.*



Sziasztok!
Először is sajnálom, hogy ritkán jönnek a frissek. Az életem kicsit zűrös lett (vizsgák, pasik, család), de igyekezni fogok behozni a lemaradást J Elvégre már csak 8 (+1) fejezet van hátra.
Nemrégiben kaptam két díjat is, amiért nagyon hálás vagyok Anett-nak és Summersmile-nak. Köszönöm szépen.



Szabályok:
1.Írj magadról 11 dolgot.
2.Válaszolj 11 kérdésre.
3.Írj 11 kérdést.
4. Küldd tovább 11 embernek.


11 dolog rólam
1. Imádok írni, de sajnos mostanában elég kevés időm van rá
2. Pesten lakom
3. A Song of love írása közben Skillet számokat hallgatok
4. Van két kistacskóm
5. Idén 20 éves leszek
6. Jelenleg OKJ-n tanulok Utazásügyintézőnek
7. Idén az NKE Közigazgatás-tudományi karára, Igazgatásszervezési szakra jelentkezek
8. Nem rég nagyot csalódtam
9. Jelenleg nem tudom eldönteni, hogy az eszemre, vagy a szívemre hallgassak (?!)
10. Barátom van
11. A szobatársaimmal minden héten óriásiakat bulizunk :D


Kérdések és válaszok (Anett)
1:Miért kezdtél neki írni?
Először egy anime fanfictiont írtam, amit sajnos a mai napig nem fejeztem be… de célom. Megtetszett az alaptörténet, azonban én úgy gondoltam, hogy egy plusz szereplővel érdekesebb lehetne.

2:Mi a kedvenc parfümöd?
Naomi Campbell: Cat de lux at night

3:Sportolsz valamit?
Jelenleg sajnos nincs sok időm rá, de régen: atlétika, úszás, foci, kosárlabda, röplabda, kung-fu.

4:Milyen idegen nyelvet tanulnál legszívesebben?
francia, olasz, vagy spanyol… nem tudok dönteni :)

5:Mi a kedvenc városod?
New York/ Los Angeles

6:Mi a kedvenc sorozatod és miért?
A vámpírnaplók, mert Joseph Morgan szerepel benne *.* (a Delena/Stelena részektől a filmben már totál kivagyok…)

7:Mi leszel, ha nagy leszel?
Sajnos ezt még én sem tudom… Eredetileg rendőr de már…

8:Mi a kedvenc dalod?
Nagyon sok dalt szeretek, nincs kimondott kedvencem.

9:Van olyan emléked, amit soha nem szeretnél elfelejteni,miért?
Amikor megismerkedtem egy bizonyos sráccal egy buliban… A szemei azonnal megfogtak, életem legszebb estéje...

10:Melyik a kedvenc blogod?
Joseph Morgan Stories by Annie; Remény, Lobbanékony by Valentine731; Szellemekkel suttogó by Lonzita

11:Ki a kedvenc színészed,színésznőd?
Joseph Morgan az abszolút kedvenc színész.

Kérdések és Válaszok (Sumersmile)

- Mióta írsz?
Körülbelül 13-14 éves korom óta.

- Mi / Ki inspirál?
A zene, több írásomat különböző zenék ihlették.

- Melyik a kedvenc évszakod?
Egyértelműen a nyár *-*

- Jobb, vagy balkezes vagy?
Jobb.

- Kedvenc blogod / blogjaid?
Joseph Morgan Stories by Annie; Remény, Lobbanékony by Valentine731; Szellemekkel suttogó by Lonzita

- Tartozol valamelyik fandomhoz? (pl Rusher...)
Nem.

- Van testvéred?
Egy nővérem.

- Milyen az álomsrácod?
Ha egy szóval kéne leírnom: Klaus. Minden hibájával együtt.

- Magassarkú vagy lapos talpú?
Lapos, ezerszer kényelmesebb, bár sokszor hozza úgy az élet, hogy magassarkút kell felvennem =/

- Ismered a blogomat?
Igen.

- Nézel valamilyen sorozatot?
The Vampire Diaries, Supernatural, Ghost Whisperer, Once upon a time


Saját kérdések
1. Mennyi idősen kezdtél el írni?
2. Ki a kedvenc együttesed/énekesed?
3. Voltál már szelemes?
4. Hová szeretnél elutazni?
5. Ha választhatnál, hol laknál a legszívesebben?
6. Ki a legjobb barátod/barátnőd?
7. Szoktál járni bulizni/szórakozni?
8. Melyik a kedvenc sorozatod, és abból melyik a kedvenc párosod?
9. Milyen zenéket szoktál hallgatni írás közben?
10. Melyik  kedvenc sportágad?
11. Ki a kedvenc TVD-s karaktered?

Akiknek továbbküldeném az első díjat:

Akiknek továbbküldeném a második díjat:

 Remélem nem baj, hogy összesen 11 embernek küldöm a díjakat.

2 megjegyzés:

  1. ÚÚÚÚ, nagyon szépen köszönöm!!!! :)) ♥
    Bocsánat, hogy csak most, de el vagyok havazva az érettségik miatt... =/

    Puszi,
    S♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nagyon szívesen :) Semmi gond, megértem, emlékszem nekem is milyen nehéz volt...

      xoxo
      Sophie

      Törlés